Ugrás a tartalomhoz

    Panaszkezelés

    Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Tudjuk azonban, hogy minden nagy szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amellyel kapcsolatban ügyfeleink nem elégedettek a Bank eljárásával. Rövid összefoglalónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el hozzánk.  

    A panaszok kezeléséről a Panaszkezelési szabályzatunkban nyújtunk részletes tájékoztatást.

    Panaszát bejelentheti szóban vagy írásban, személyesen vagy meghatalmazott útján

    • az alábbi online panasztételi felületen,
    • elektronikus csatornán küldött üzenetben (MBH Netbank (korábban BB), MBH Netbank (korábban MKB)),
    • elektronikus levélben az ugyfelszolgalat@mbhbank.hu e-mail címen,
    • a 06 80 350 350 (külföldről +06 1 373 3399) telefonszámon elérhető Telebank ügyfélszolgálatunkon vagy VideóBankon keresztül,
    • bármely bankfiókunkban ügyfélfogadási időben,
    • postai úton az MBH Bank Nyrt. 5600 Békéscsaba, Andrássy út 37-43. központi címére küldött levélben,
    • Telefaxon a 06 66 620 386 fax számon,

    Amennyiben meghatalmazott útján kíván eljárni, javasoljuk, hogy használja a Bank meghatalmazás mintáját, amelyet minden esetben be kell nyújtani a panasztétellel egyidejűleg. A tartalmi és formai szempontból elfogadható meghatalmazásról a kapcsolódó tájékoztatónkban található bővebb információ.

    A panaszok kivizsgálása és megválaszolása

    A panaszok rendezését kiemelt feladatként kezeljük, azokat haladéktalanul kivizsgáljuk, és a feltárt hibákat orvosoljuk. Az írásban tett panaszbejelentéseket rögzítjük, és a panasz kivizsgálásának eredményéről a panasz közlését követő 30 naptári napon  – pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz esetén 15 munkanapon - belül tájékoztatjuk. Emellett a beérkezett észrevételeket rendszeresen elemezzük, és ennek eredményeit felhasználjuk szolgáltatásaink és ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztéséhez is.

    Jogorvoslati lehetőségek

    Amennyiben a panaszkezelés eredményével nem elégedett, Ön jogorvoslattal élhet. A jogorvoslati lehetőségekről részletesen tájékozódhat a Panaszkezelési szabályzatból, illetve panaszára adott válaszlevelünkből.

    Az űrlap megtekintése előtt kérjük, olvassa el a Panaszkezelési tájékoztatónkat és az Általános Adatkezelési tájékoztatónkat!

    Az űrlaphoz dokumentum csatolására nincs lehetőség, amennyiben panaszához mellékletet kíván benyújtani, panaszát szíveskedjen a ugyfelszolgalat@mbhbank.hu e-mail címre küldeni!

    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

    Az MBH Befektetési Bank szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

    Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

    Célunk, hogy az Ön és az MBH Befektetési Bank közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

    Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

    Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!