Ugrás a tartalomhoz

    Panaszkezelés

    Az űrlap megtekintése előtt kérjük olvassa el a Panaszkezelési tájékoztatónkat és az Általános Adatkezelési tájékoztatónkat!

    Az űrlaphoz dokumentumcsatolására nincs lehetőség, amennyiben panaszához mellékletet kívánbenyújtani, panaszát szíveskedjen a ugyfelszolgalat@mbhbank.hu e-mail címre küldeni!

    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező

    Az MBH Befektetési Bank szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

    Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

    Célunk, hogy az Ön és az MBH Befektetési Bank közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

    Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

    Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!